Termeni și condiții | DebateX
top of page

​

Termeni și condiții cursuri anuale debate

​

Înscrierea È™i desfășurarea cursurilor debateX

Grupele vor avea un număr maxim de 10 participanÈ›i È™i se vor forma în ordinea înscrierilor, în baza principiului primul venit - primul servit, iar locul este garantat în momentul achitării taxei de participare. 

Din momentul începerii cursurilor se mai pot înscrie alÈ›i cursanÈ›i până la cea de-a treia sesiune, inclusiv. Ulterior celei de-a treia sesiuni, cursanÈ›ii înscriÈ™i vor fi alocaÈ›i unei grupe cu începere din cel de-al doilea semestru, care demarează în februarie.

 

Deoarece dezbaterile sunt prin excelență un sport de echipă, nu putem forma grupe care nu întrunesc numărul minim de 6 participanÈ›i. În acest caz, vom returna integral sumele achitate drept taxa de participare.

​

Sesiunile de la care cursanții absentează (din orice motiv, inclusiv motive tehnice ce nu țin de organizarea cursului) nu pot fi recuperate, iar suma aferentă ședințelor pierdute nu este restituită.

Nivel minim limba engleză - B2

Pentru că toate cursurile se desfășoară în limba engleză, este necesar un nivel de fluență B2 în limba engleză în momentul înscrierii. AÈ™adar, suntem nevoiÈ›i să refuzăm înscrierea celor care nu îndeplinesc nivelul minim B2, respectiv să retragem dreptul de participare cursanÈ›ilor care nu îndeplinesc nivelul minim cerut de limba engleză, B1-B2 (în cazul în care începe cursul È™i constatăm că nivelul de engleză nu este încă potrivit). Dar aceasta nu trebuie să însemne un “Good bye!” definitiv. Putem recomanda cursanÈ›ilor care se află în această situaÈ›ie (am avut foarte puÈ›ini de-a lungul timpului) cursurile unora dintre È™colile de limbi străine care ne sunt parteneri.

​

Cerințe educaționale speciale

La debateX, dorim ca fiecare participant să aibă parte de o experiență de învățare cât mai bună È™i să oferim un mediu de învățare cât mai incluziv. În acelaÈ™i timp, deÈ™i trainerii noÈ™tri au multă experiență pedagogică, NU au pregătire specializată pentru a acomoda cerinÈ›e educaÈ›ionale speciale. AÈ™adar, în cazul în care copilul dumneavoastră are nevoi speciale de învățare (sau alte particularități ce i-ar putea afecta parcursul educaÈ›ional sau pe al celorlalÈ›i cursanÈ›i, este obligatoriu să ne comunicaÈ›i aceste lucruri de la înscriere. Nu înseamnă automat că nu vom putea oferi un loc, vom lua o decizie pentru fiecare caz în parte, în funcÈ›ie de particularități.

​

Absolvirea cursurilor de debate

Pentru a absolvi È™i a fi eligibili pentru înscrierea la modulul următor de debate, cursanÈ›ii elevi trebuie să participe la cel puÈ›in 10 dintre cele 14 sesiuni ale unui modul derulate.

​

ParticipanÈ›ii vor primi un certificat de absolvire la finalul unui An de Studiu, respectiv după finalizarea a două semestre de debate, fie că acestea sunt urmate consecutiv, fie cu o pauză de un semestru. 

La finalul unui singur modul de debate, la cererea expresă a cursanților, putem oferi o adeverință de finalizare.

​

Condiții de retragere de la cursurile debateX

În cazul în care doreÈ™ti să te retragi de la cursurile debateX, este necesar să ne anunÈ›i în scris la adresa debatex@ardor-muntenia.ro cu cel puÈ›in 7 zile lucrătoare înainte de data încetării participării. În funcÈ›ie de situaÈ›ia corespunzătoare se vor aplica menÈ›iunile de mai jos. 

​

  • Dacă doreÈ™ti să te retragi înainte de începerea cursului, îÈ›i vom restitui integral suma plătită;

  • Dacă doreÈ™ti să te retragi după începerea cursului, o poÈ›i face până la sesiunea 3 printr-un e-mail transmis la adresa debatex@ardor-muntenia.ro.  În cazul retragerii înainte de sesiunea 3, se va rambursa 80% din suma achitată;

  • Nu se mai acceptă cereri de retragere după a treia sesiune a semestrului È™i în cazul unor astfel de situaÈ›ii nu se va rambursa suma achitată. 

  • După începerea modulului, nu pot avea loc transferuri de la o grupă la alta, în afara unor situaÈ›ii excepÈ›ionale, precum schimbarea orarului È™colar. Eventualele transferuri vor fi efectuate doar dacă se respectă experienÈ›a în dezbateri, categoria de vârstă È™i numărul minim ÅŸi maxim de participanÅ£i pentru toate grupele implicate.
     

Cod de conduită

La debateX, ne dorim să creăm un mediu plăcut È™i sigur pentru toÈ›i participanÈ›ii noÈ™tri, unde aceÈ™tia să se simtă confortabil să îÈ™i exprime opiniile, să se dezvolte È™i să se susÈ›ină reciproc. AÈ™adar, ne dorim ca participanÈ›ii să aibă un comportament pozitiv pe durata cursurilor È™i să nu aibă comportamente negative precum:

  • amenințările

  • hărÈ›uirea sau umilirea

  • discriminarea

  • folosirea cuvintelor obscene

  • mesajele nepoliticoase sau care pot răni colegii sau trainerii

  • nerespectarea intenÈ›ionată sau sabotarea activităților de la curs. 

 

De asemenea, încurajăm participanÈ›ii să folosească tehnologia în mod responsabil È™i să respecte confidenÈ›ialitatea datelor colegilor, evitând practici precum capturile de ecran sau înregistrările în timpul cursurilor.
 

Vom suspenda temporar sau retrage complet dreptul de participare al persoanelor în cazul încălcării acestor reguli de conduită

​

 

Reduceri

​

CursanÈ›ii instituÈ›iilor partenere debateX pot beneficia de reduceri la cursuri. 
Reducerea "InstituÈ›ie parteneră" este de 10% din preÈ›ul de listă È™i este valabilă pentru un semestru (primul semestru la noi). 

​

​

 

.

 

Termeni și condiții cursuri vară

​

Înscrierea È™i desfășurarea cursurilor È™i atelierelor de vară debateX

Cursuri de debate

Grupele cursurilor de debate vor avea un număr maxim de 10 participanÈ›i È™i se vor forma în ordinea înscrierilor, în baza principiului primul venit - primul servit, iar locul este garantat în momentul achitării taxei de participare.

​

Din momentul începerii cursurilor din cadrul unui modul de debate se mai pot înscrie alÈ›i cursanÈ›i până la cea de-a treia sesiune, inclusiv. CursanÈ›ii înscriÈ™i ulterior celei de-a treia sesiuni vor fi alocaÈ›i unei grupe cu începere în perioada următoare de cursuri.

​

Sesiunile de la care cursanÈ›ii absentează (din orice motiv, inclusiv motive tehnice ce nu È›in de organizarea cursului) nu pot fi recuperate, iar suma aferentă È™edinÈ›elor pierdute nu este restituită. 

​

Ateliere de vară

Grupele  atelierelor de vară vor avea un număr maxim de 10 participanÈ›i È™i se vor forma în ordinea înscrierilor, în baza principiului primul venit - primul servit, iar locul este garantat în momentul achitării taxei de participare.

​

Taxa de participare pentru ateliere se va plăti integral în momentul înscrierii, iar contravaloarea acesteia nu va fi returnată ulterior. Cunatumul taxei de participare la ateliere diferă în funcÈ›ie de conÈ›inutul È™i durata acestora. 

​

În cadrul atelierelor de vară, nu se mai pot înscrie participanÈ›i ulterior datei de începere a unui atelier. În cazul în care respectivul atelier este oferit de mai multe ori È™i mai sunt locuri libere în cadrul aceluiaÈ™i atelier ulterior, cursanÈ›ilor li se va propune o altă perioadă.

​

Sesiunile de la care cursanÈ›ii absentează (din orice motiv, inclusiv motive tehnice ce nu È›in de organizarea cursului) nu pot fi recuperate, iar suma aferentă È™edinÈ›elor pierdute nu este restituită. 

​

Nivel minim limba engleză - B2

Pentru că toate cursurile se desfășoară în limba engleză, este necesar un nivel de fluență B2 în limba engleză în momentul înscrierii. AÈ™adar, suntem nevoiÈ›i să refuzăm înscrierea celor care nu îndeplinesc nivelul minim B2, respectiv să retragem dreptul de participare cursanÈ›ilor care nu îndeplinesc nivelul minim cerut de limba engleză, B1-B2 (în cazul în care începe cursul È™i constatăm că nivelul de engleză nu este încă potrivit). Dar aceasta nu trebuie să însemne un “Good bye!” definitiv. Putem recomanda cursanÈ›ilor care se află în această situaÈ›ie (am avut foarte puÈ›ini de-a lungul timpului) cursurile unora dintre È™colile de limbi străine care ne sunt parteneri.
 

La debateX, dorim ca fiecare participant să aibă parte de o experiență de învățare cât mai bună È™i să oferim un mediu de învățare cât mai incluziv. AÈ™adar, în cazul în care dumneavoastră sau copilul dumneavoastră aveÈ›i nevoie speciale de învățare sau alte nevoi de care să È›inem cont, vă rugăm să ne comunicaÈ›i acest lucru în etapa de înscriere. 

​

Cerințe educaționale speciale

La debateX, dorim ca fiecare participant să aibă parte de o experiență de învățare cât mai bună È™i să oferim un mediu de învățare cât mai incluziv. În acelaÈ™i timp, deÈ™i trainerii noÈ™tri au multă experiență pedagogică, NU au pregătire specializată pentru a acomoda cerinÈ›e educaÈ›ionale speciale. AÈ™adar, în cazul în care copilul dumneavoastră are nevoi speciale de învățare (sau alte particularități ce i-ar putea afecta parcursul educaÈ›ional sau pe al celorlalÈ›i cursanÈ›i, este obligatoriu să ne comunicaÈ›i aceste lucruri de la înscriere. Nu înseamnă automat că nu vom putea oferi un loc, vom lua o decizie pentru fiecare caz în parte, în funcÈ›ie de particularități.

​

Absolvirea cursurilor de debate

Pentru a absolvi È™i a fi eligibili pentru înscrierea la modulul următor de debate, cursanÈ›ii elevi trebuie să participe la cel puÈ›in 10 dintre cele 14 sesiuni ale unui modul derulate.

​

ParticipanÈ›ii vor primi un certificat de absolvire la finalul unui An de Studiu (2 module), respectiv după finalizarea a două semestre de debate, fie că acestea sunt urmate consecutiv, fie cu o pauză de un semestru. 

La finalul unui singur modul de debate, la cererea expresă a cursanților, putem oferi o adeverință de finalizare.

​
 

Cod de conduită

La debateX, ne dorim să creăm un mediu plăcut È™i sigur pentru toÈ›i participanÈ›ii noÈ™tri, unde aceÈ™tia să se simtă confortabil să îÈ™i exprime opiniile, să se dezvolte È™i să se susÈ›ină reciproc. AÈ™adar, ne dorim ca participanÈ›ii să aibă un comportament pozitiv pe durata cursurilor È™i să nu aibă comportamente negative precum:

  • amenințările

  • hărÈ›uirea sau umilirea

  • discriminarea

  • folosirea cuvintelor obscene

  • mesajele nepoliticoase sau care pot răni colegii sau trainerii

  • nerespectarea intenÈ›ionată sau sabotarea activităților de la curs. 

​

De asemenea, încurajăm participanÈ›ii să folosească tehnologia în mod responsabil È™i să respecte confidenÈ›ialitatea datelor colegilor, evitând practici precum capturile de ecran sau înregistrările în timpul cursurilor.
 

Vom suspenda  temporar sau retrage complet dreptul de participare al persoanelor în cazul încălcării acestor reguli de conduită. 

​

​

Termeni È™i condiÈ›ii sesiuni coaching 1:1 

public speaking pentru concursul ESU

​

Înscrierea È™i desfășurarea sesiunilor de coaching 1:1

Sesiunile de coaching individual au durata de 30 (treizeci de minute) fiecare È™i se desfășoară online, în limba engleză. 
În cadrul acestora, cursanÈ›ii pot primii de la trainerii debateX feedback asupra discursului pregătit pentru concurs È™i/sau pot oferi sfaturi generale sau specifice asupra diverselor elemente ce È›in de discurs. 

Înainte de prima sesiune, trainerul È™i cursantul vor stabili împreună pe email calendarul sesiunilor de lucru. Odată stabilite, acestea nu pot fi mutate sau reprogramate decât în situaÈ›ii absolut excepÈ›ionale, ce vor trebui motivate în scris către ofiÈ›erul administrativ al programului. 

Sesiunile de la care cursanții absentează (din orice motiv, inclusiv motive tehnice ce nu țin de organizarea cursului) nu pot fi recuperate, iar suma aferentă ședințelor pierdute nu este restituită.

​

În lipsa unei informări anterioare din partea cursantului venită pe mijlocul de comunicare agreat (în principal email), trainerul va considera ca fiind 'no show' o întârziere mai mare de 10 minute È™i va închide sesiunea. 

GaranÈ›ii 

DeÈ™i credem cu tărie că lucrul cu trainerii noÈ™tri îi va ajuta realmente pe toÈ›i cei care aleg să ne devină cursanÈ›i, NU putem oferi nici un fel de garanÈ›ie de rezultat (ca participanÈ›ii vor ocupa un anumit loc sau vor trece mai departe). 

​

CondiÈ›ii de retragere de la sesiunile individuale de coaching 

În cazul în care doreÈ™ti să te retragi de la sesiunile individuale de coaching, este necesar să ne anunÈ›i în scris la adresa debatex@ardor-muntenia.ro.  În funcÈ›ie de situaÈ›ia corespunzătoare se vor aplica menÈ›iunile de mai jos. 

​

  • Dacă doreÈ™ti să te retragi înainte de începerea programului cu minim 3 zile lucrătoare, îÈ›i vom restitui integral suma plătită;

  • Dacă doreÈ™ti să te retragi cu mai puÈ›in de 3 zile lucrătoare înainte de începerea programului sau maxim după prima sesiune de lucru cu trainerul, se va rambursa 75% din suma achitată;

  • Nu se mai acceptă cereri de retragere începând cu a doua zi lucrătoare după prima sesiune cu a trainerul.
     

Cod de conduită

La debateX ne dorim să creăm un mediu plăcut È™i sigur pentru toÈ›i participanÈ›ii noÈ™tri, unde aceÈ™tia să se simtă confortabil să îÈ™i exprime opiniile È™i să se dezvolte 
Așadar, ne dorim ca participanții să aibă un comportament pozitiv pe durata cursurilor și să nu aibă comportamente negative precum:

  • folosirea cuvintelor obscene

  • mesajele nepoliticoase sau care pot răni trainerii

  • nerespectarea intenÈ›ionată sau sabotarea sesiunilor de coaching. 

​

De asemenea, încurajăm participanÈ›ii să folosească tehnologia în mod responsabil È™i să respecte confidenÈ›ialitatea trainerilor  evitând practici precum capturile de ecran sau înregistrările în timpul sesiunilor.
 

Vom suspenda temporar sau retrage complet dreptul de participare al persoanelor în cazul încălcării acestor reguli de conduită

​

bottom of page